CASSANDRA

Fyra

2008-08-24 @ 11:52:49

Hej!

Idag väktes jag av Jacob som bestämt och jag gick ner med kaffe till honom och Lelle.
Jag trodde att klockan var nio när han ringde så jag va kanske kort och otydlig i telefon, vilket jag senare bad om ursäkt för.

Gårdagen va najs!
Vi började på Retro sen bar det vidare till Huset. Vi insåg att vi inte tycker att det är lika kul att vara på ett dans ställe som det är på en chill-prat-öl ställe så vi drog till -tamtamattamataaa- After.

Träffade Amanda, Roni, Moe på Huset. Kul att träffa folk sådär!

Snart kommer tusse. Jag längtar mycket efter honom.
<3<3<3<3


Idag ska även jag och mamma gå igenom mitt flyttlass.
Det börjar närma sig nu.


Dagens musiktips:
The Killers - Sawdust (Album)


IWWTYL
 (I will write to you later)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback