CASSANDRA

Hej!

2008-08-31 @ 11:25:27

Hej! :D Nu är jag framme och hemma i min nya stad.
Mamma och pappa har varit uppe med mig och hjälp mig med allt!!!!!
Jag skulle inte klarat detta utan deras hjälp.
Jag älskar er <3

Just nu känns det jätte bra med lägenheten ich inte så många tårar har runnit än.
Men det lär väl komma. Det är bara så skönt att det känns såhär pass bra i så här tidigt skede.
Kanske lägger upp en liten bild senare..time will tell.


Hur har ni det där hemma?!?!?!?!?!?

Tusen kramar.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Perni

Det händer inte mycket här hemma, jag är numera arbetslös, jobbade sista passet på grönan i fredags. Känns bra att slippa det, men lite jobbigt att inte ha nån inkomst... Ska börja söka jobb nu direkt!

Vet att du kommer klara dig galant, tänker på dig!



[hjärtan]

2008-08-31 @ 15:29:17
URL: http://swedishmuffin.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hej!



Här är det bara bra....nästan. Det saknas någon som vi älskar så mycket. Ha det så kul i morgon och hoppas att du inte bar ihjäl dig från Willy´s :)

/Puss Doftboll

2008-08-31 @ 19:21:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback