CASSANDRA

Hej hopp!

2008-08-22 @ 13:22:47

Nu sitter jag i soffan hemma, har precis ätit lite lunch.

Efter att Tusse hade gått till skolan såg jag på pingisen.
Jörgen Persson vann. Måste dock påstå att pingis är en svår sport att kolla på när man är super trött och ligger i sängen. Missade slutet och vaknade till litegrann i aplåderna efter matchen.

Sen åkta jag till gamla skolan och träffade Kalle och Anders.
Dessa människor e så härliga!

Det är så härligt att känna att en person man tycker att man har fått bra relation/ kontakt till tycker om och bryr sig om en!
:)
Tack för allt!
*


Får se vad som händer idag och ikväll. Nu ska jag iaf städa runt lite.

Love and Peace

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback