CASSANDRA

"Nej betyder Ja"

2008-08-18 @ 00:29:30

Kom precis hem i från stan. Har chillat på söder med Ludde.
Jätte kul att träffa honom, det va ju väldigt länge sen sist (studenten).
Vi drack öl och åt godis och kebab, fett najs.
Uppdaterade varandra och gick och sjöng på "kom igen Lena" och lite andra Håkan Hellström låtar.
Han har börjat lyssna lite på Håkan vilket gör mig glaaaaad. :)

Det är jobbigt med hejdå.. fast jag vill inte se det så.
Så till dig Ludde och alla andra mina nära och kära här kommer viktigt info:
Det finns alltid plats hos mig för er även fast jag är långt borta. Madrassen jag kommer att ha är till för er, alltid, anytime.

Tack för en jätte trevlig kväll, du betyder jätte mycket för mig och har gjort det dessa tre år och kommer att göra det.
(Östersund är inte så långt bort, faktiskt ;D)

(tänkte skriva smekt med lik, men det lät så himla äckligt)


Tusen kramar

( Ifrån den f.d. musikalaren med den fina lådan som blev förstörd av någon som jag inte vet vem den är, sjukt dåligt att ta sönder den, vem sa ta ner muggarna högst upp nu lixom?! )




 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback