CASSANDRA

Stockholm!

2008-12-16 @ 00:31:52

I'm back in my hometown!

Med två resväskor, en påse, en väska och en gitarr, gav jag mig iväg (med F. enorma hjälp) till bussen idag,
ett antal timmar senare, sitter jag nu i mitt hem vid den stationära datorn.

Jag har det underbart där uppe, men den sista veckan, har inte varit den bästa, därför är det extraskönt att vara tillbaka för att andas lite.

Tusse mötte upp mig vid centralen och jag kan inte beskriva hur glad jag var för att få slänga mig kring hans hals.

Jag hoppas verkligen att min släkt och mina vänner inte är förupptagna nu medans jag är hemma.
Saknar så många och det är så många jag vill träffa och så mycket jag vill göra.

PUSS <3



  is the sheit! * :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hej! Kul att du hörde av dig. Det var roligt att få hälsa på er på Musikmakarna. :)



Du får ha det så bra i Sthlm!

Vi hörs / S

2008-12-20 @ 11:47:55
URL: http://morethanrocknroll.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback