CASSANDRA

Det bällarur.

2008-10-01 @ 22:40:36

Nu sitter jag i studion och ska straxt åka/gå hem.

Om jag har varit dålig på att uppdatera är det för att jag är här hela tiden, och har andra grejer för mig.
AS SWEET att man kan sitta här hurlängemanvill!!!!!!

Vi har, för er som inte vet, tillgång till skolan 24/7 alltså helaveckan, alla timmar på dygnet.
Det är helt underart.

Dessvärre har jag inte jobbat så mycket på "rätt saker" dvs rätt projekt.
Men jag jobbar på att lära mig logic och jag har väldigt kul med alla här, och bara det är fruktansvärt viktigt.

Min mobil funkar inte heller än vilket suger hur hårt som helst.

Ikväll har jag och L. spelat in en plojcover på "with you" och gjort en as ball hälsningfras, eller vad man ska kalla det.
Godis!! Det har verkligen Bällatur och I like it!

Tills imorgon ska vi har gjort en branschkunskapsläxa, och den har jag verkligen gjort, så det känns awesome.
Musikteorin däremot är ganska krånglig, men as bra, och datakunskapen antar jag är bra den också, men den är lite väl gibrisch för mig. Men det ska nog klarna.

Lärarna är as bra, människorna är as bra, jag har det as bra.

Hoppas ni också har det?!

Hur är allt med er?
Long time no see!

Snart kommer Tusse upp också! <3<3<3<3



Love, Peace and Music and Fun-stuff.


  



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback