CASSANDRA

Even though i need to sleep, I rather stay up talking.

2008-10-20 @ 12:49:31

Hej!

Det var som vanligt ett tag sen jag skrev, så jag tänkte uppdatera lite om helgen.

I fredags efterskolan bar det av till lägenheten för att sedan förchilla hos F. med några polare.
Efter det drog vi en snabbis till Harrys där det inte va såmånga..haha.. Efter det höll jag på att bli islängd i vattnet, det var länge sen jag skrek så mkt.. det var galet och skit läsktigt, men dom påstod att dom hade läget underkontroll och jag hamnade ju faktiskt inte i vattnet trots allt.
Sedan skulle drog några av oss till Oh'Learys, där vi träffade S. Vi chillade ett tag och jag kände rättsnabbt att det var nog med det roliga och S. följde mig hem.

I lördags var jag i skolan och chillade enhel del och sen var jag uppe hos S. och jobbade i Photoshop med deras omslag.
AS snyggt blev det!

I söndags vaknade jag sent, då jag inte ställde klockan för att låta mig själv sova så länge jag behövde.
Sen åkte jag till studion där jag chillade med förfestgänget som också va här.
Sen käkade jag med L. som lyckades bränna fryst vitlöksbaguette i mikron, det var en uppelevese som resulterade i fruktansvärd "snart går branlarmet" rök.
På kvällen var jag uppe hos S. och fick låna hans kläder för att mina stank så himla äckligt..

Så till idag.. första lektionen var inställd så snart börjar dagen, eller hur man ska säga.
Vad har ni gjort i helgen?


SNART BLIRE THAILAND FÖR HELA SLANTEN!!!!!
jag längtar



PUSSOCHKRAM
<3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback