CASSANDRA

Hej! :)

2008-10-14 @ 23:27:08

Har varit jätte dålig på att skriva, jag vet.
Er jag har pratad med vet att jag jämt är i skolan, och visst jag skulle kunna blogga då, men logic är mer lockande.

Så vad har hänt.
Vi har tre låtar som ska vara klara tills Lucia.
En av dessa ska man helst göra själv, och då menar jag inte bara skriva text och melodi, utan även producera och mixa med allt vad det innebär.

Det är svårt att förklara hur mycker det här stället rockar.
Även fast ni är där hemma och jag saknar er massa, så trivs jag så himla bra med allt!

Detta är en av de få kvällar som jag faktiskt har varit hemma, på länge.
Så snart ska jag försöka få lite sömn.
Har bara sovit åtta timmar på två dyng.
But I'm living the dream. ett uttryck som en i min klass brukar använda. :)
Jag har suttit i studion på kvällarna, sen har jag gått upp till S. och chillat och lyssnat, sett och lärt mig hur det går till när man mixar sång m.m.
Mer givande än jag tror!
Det är så kul när man hittar någon man trivs att vara med som är duktigare än en, så att man kan lära sig utan att känna sig korkad för att man inte kan.
Så vem behöver sömn, eller något.
Nej men ni kanske förstår att man lätt prioriterar bort sömn för något man anser är mer givande/relevant/roligt, you name it, ni har säkert gjort det massa gånger ni också!
:)

Resten av veckan kommer nog att spänderas till 75% i skolan, då jag måste hinna få en hel del gjort innan THAILAND.
<3 jag längar efter min familj och Thailand.

Denna lilla uppdatering skulle jag vilja dedikera (kan man säga så?):
Familjen, Släkten, Tusse, Stina och Anna.
Jag älskar och saknar er ,jag hoppas verkligen att ni förstår och aldrig glömmer det!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback