CASSANDRA

De första tårarna.

2008-09-02 @ 16:47:16

Jag sitter här med maskara lite överallt, men det är egentligen inte negativt alls.
För jag är glad och lycklig och saknar mina underbara där hemma.

Fick ett brev idag med müsli av världens bästa tusse och då kom de första tårarna.
Men somsagt, av lite saknad och glädje.
TACK<3 jag älskar dig

Till min familj:
 jag saknar er och älskar er så mkt.


Allmän info:
Jag kommer hem om inte så lång tid!!


Hur har ni det hemma??

TUSEN PUSSAR OCH KRAMAR TILL ALLA MIA VÄNNER.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Åsa Spoonberg

Puss på dig hjärtat!

Hoppas det är bra med dig och att förkylningen inte blir så allvarlig.

Miss you much!!

Ha så kul du bara kan!!

2008-09-04 @ 10:23:23

Postat av: Perni

När kommer du hem sweet?

2008-09-04 @ 11:13:27
URL: http://swedishmuffin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback