CASSANDRA

Första september.

2008-09-01 @ 09:17:20

GODMORGON! :D

Hoppas att allt är bra med er!
Jag sitter och äterfrukost och ska träffa korridorsgänget om ca 15 för att sedan bege oss mot skolan och vår första skoldag.
Jag kan knappt fatta att det är första september idag, den dagen har varit så långt fram.

Jag har gått och blivit lite småförskyld, och då jag vaknade innan klockan passade jag på att ta en kortispromenad runt stan. Det va ganska kallt!

Igår lärde jag mig lite waveboard av M. Det va as kul men riktigt svårt.
Hon hade hittat en skateboard i soprummet så jag fick låna den. :D

Hoppas den här dagen blir lika bra som gårdagen om inte ännu bättre.

Tusen Pussar.
Jag saknar er där nere!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej hjärtat!



Slå gärna en signal, om du har tid ikväll, och berätta vad som hände idag. Vi kan höras någon annan dag också. Du ska inte känna att du måste.

PUSSAR

2008-09-01 @ 18:08:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback