CASSANDRA

Goodnight sweden.

2008-09-07 @ 23:22:42

Började dagen med att ha tvättsuga-bigtimetvätt. med M. tidigt i morse.
Sedan gjorde jag en brokolo-fetaost paj för att senare Luncha med J, M och K i M's lya :)
J. åkte hem idag, han pluggar på distans, och det är lite tråkigt faktiskt, he's fuuun!

Chillade underdagen, har varit extremt trött idag, vilket inte är så konstigt eftersom det har varit ganska fullt upp, sena nätter och tidigare mornar.
but i like it, bigtime!

R'n'b-pop låten jag sjungit in e typ klar, och resultatet är riktigt bra.
those guys are really talented!

Ikväll har det blivit film hos M med massa härliga människor här i huset!

Måste även berätta att mina biljardskills förbättrades idag
Jag trodde jag var helt okej.. sedan ahr det spelats, och majoriteten av de bollar jag har fått i har varit vita och svarta. (ganska sant med lite överdrift)
Men idag var jag som jag trodde att jag var, dvs att jag fick i endel iaf!

Imorgon startar våran projektvecka med tvåorna.
En etta och en tvåa ska skriva musik tsm.
Otroligt spännade och förväntansfullt.

Time to sleep darlings.
(undra varför jag blandar engelska och svenska i nästan varje inlägg, e det något man stör sig på?....kanske....eller?)

btw, så går mitt abonnemang ut på mobilen imorgon, så nu blir det att snacka lite mindra i tele tills min hemtelefon installeras.


PUSS & SOLSTRÅLAR I FRÅN NORR.


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Du verkar ha det kul och det gör mig såååå very happy!! Ska bli spännande att höra låten!

Vilken fin bild du har lagt in, jag längtar upp.

Puss älskling, miss you much.

/Mamsen

2008-09-08 @ 10:45:41

Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Du verkar ha det kul och det gör mig såååå very happy!! Ska bli spännande att höra låten!

Vilken fin bild du har lagt in, jag längtar upp.

Puss älskling, miss you much.

/Mamsen

2008-09-08 @ 14:54:34

Postat av: Sissela

"R'n'b-pop låten jag sjungit in e typ klar, och resultatet är riktigt bra.

those guys are really talented!"



Cassandra, du är talented!! Lycka till med allt nu och njut av studentlivet, det är grymt ;)

PUSS!

2008-09-13 @ 13:32:06
URL: http://sisselajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback