CASSANDRA

Please don't stop the musik!

2008-09-07 @ 01:52:28

(It's getting late.)


Hej på er sötnosar!
Här ere full rulle.

Har varigt dålig på att blogga, det händer så himla mycket.
Jag trivs jäääätte bra verkligen, har redan varit med på lite projekt och skrivit lite, och skolan har inte ens börjat på riktigt! AWESOME!

Idag vaknade jag ganska sent, vi var ute igår. Och när jag kom hem började jag skriva en text och tio minuter senare smsade jag M. (klockan var ca 01.30) som kom över för att lyssna, sen åt vi mackor och snackade. Det kallas studentliv och chill, haha :D
Jag och M. cyklade till willys och handlade lite, rikgtigt skönt och mysigt väder!
Sen gick jag upp till ngr grabbar i klassen för att lägga stämmor på en låt dom har gjort som jag sjunger på.
En r'n'b-pop låt, riktigt kul och svårt att sjunga en genre som är så ovan för mig. Extremt utvecklande och fascinerande! :D Folket i min klass e så brutalt bra.
Efter det chillade jag och åt mat hemma hos M. med J.
Sen bakade jag och M. kladdkaka som vi döpte om till Kulkaka. Den blev varesig fluffig eller kladdig, men smaken var det inge större fel på!
Ikväll funderade vi på att dra ut, så vi gickiväg men vände hem och åt godis.



Om jag är dålig på att höra av mig, så förlåt, det är mktmktmktmkt nya intryck, människor, planer, umgängen massa.
Jag ber verkligen om ursäkt, jag vill verkligen inte att ni ska känna er åsidosatta på något sätt!

Tusen <3 till mina söta, söta vänner.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback