CASSANDRA

Som sagt.

2008-09-08 @ 23:29:56

Gick mitt abonnemang på mobilen ut idag och problem uppstod.

"Sim-inaktivt"

bajskorv, så nu kan jag inte ta emot sms eller samtal, eller skicka sms eller ringa.
Kul va.

Ska försöka ringa conviq imorgon.

Men där har ni anledningen till att ni inte har kunnat nå mig om ni har försökt.
Maila gärna eller kommentera här.
Mailen jag läster är fö[email protected]


Såg också hur jag hade stavat brockoli i det förra inlägget.
Jag vet inte ens om jag stavade rätt den här gången?


PUSSAR ifrån en Schleeten men glad musikmakare.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!



Talade precis med mormor. De har kommit ner och hon sa att du behöver inte gå upp dit någonting. Hon ska höra va sig till dig när det ordnat sig med mobilen. Maila mig och berätta hur det går med den.

/ninneju

2008-09-10 @ 18:00:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback