CASSANDRA

Tribute

2008-09-13 @ 15:12:46

Blev namnet på min och O. låt.
Den blev klar och dom gillade den!
SÅ fruktansvärt najs.
Jag trodde att vi skulle få  sluta efter redovisningarna, men efter lunch skulle vi fortsätta med att lyssna på manegern som skulle hålla föredrag.
Jag va så trött, viste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag kände mig nästan full, när man satt och reste sig vinglade man till i typ 2 sekunder innan man kunde gå rakt. Jag tänkte att jag skulle strunta iföreläsningen för att det bara är respektlöst att sova på lektionen. Mne jag ville inte gå eftersom det är så fruktansvärt kul och intressant.
Det resulterade i att jag inte hänge med och sov med öppna i cirka tre timmar.
Jag har nog aldrig känt mig så respektlös. uscha.
Men jag kunde inte göra mer än att verkligen försöka.

Efter det var det snack om utgång, så jag gick hem och la mig klockan 17.00, satte väckaren på 19.00.
Jag måste ha slagit av den i sömnen för jag vaknade inte förrens 03.30, men somnade om och vaknade cirka 10.30.
Senare kom M och sa att det hade varit några i min klass och bankat på min dörr, vilken jag inte vaknade av, bara det är ganska brutalt.

Vaken från torsdag 10.00- fredan 17.00
Men FASIKEN va värt det är att vara här.
I LOVE IT
<3






The rhythm's got me
I couldn't be more happy.
Can't you see?
I couldn't be more happy
This is how my life was meant to be!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback