CASSANDRA

Waveboard

2008-09-22 @ 22:47:05

Imorgon bitti ska jag och Melinda ut att åka waveboard.
Det är så himla kul och as bra träning.
Good morning norrland blir det imorgon bitti dvs.

Jag gillar verkligen mornarna här. Det är oftast mycket klarare himel, klarare luft..ere bara inbildning?
När jag hade flyttat hit gick jag ut på morgonen för att jag va så himla täppt i nästan.. bara lite onödig information..

Åter till waveboarden.
Melinda hade en sån när hon kom hit och jag fick lära mig att åka.
Sen visade det sig att en kille i tvåan hade en han inte använde som han sa att jag fick låna.
Så nu har jag en "egen" jag också.

Såhär ser den ut.




PUSS&GODNATT

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback