CASSANDRA

Godnatt!

2009-04-02 @ 00:23:32

Sheit va trött jag är nu..
har varit upp sen 07.00 imorse och städat, tvättat, plockat, diskat, packat.

Imorgon fortsätter det.
Ska äta frukost med T, då vi måste ha gjort klart låten helt, för att vi ska forsätta spela in imorgon klockan fyra.
har försökt att få till ngt men det har inte gått så bra, tyvärr.
texter kan verkligen gå fort att göra, men det kan också ta extremt långtid.
Speciellt i sånna här fall tar det långtid för mig, uppenbarligen.. men det är svårt att sätta in tre rader i en låt, som ska rimma, summeralåten, låta snyggt i melodin..ja ni fattar.
Men det är ju utmaningen som är mkt av det roliga.. men det är jobbigt när det blir såhär tajt ibland!

Sen städa massor.

Efter det ska jag träffa mormor och lämna över lite matvaror jag inte kommer hinna äta upp.

Sedan blir det av till skolan på eftermiddagen för att spela in den där texten vi har gjort vid det laget.

Sen blire städa och packa klart allt! + göra rent ugn, badrum och sånt..

But it's oh so worth it, även fast det kanske lät som att jag klagade.

Love to Sthlm.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback