CASSANDRA

Godmorgon!

2009-08-28 @ 10:35:19

Klockan är nu 10.30 och jag sitter och äter frukost efter att ha tränat på f&s.
.....hela korridoren sover tror jag, förrut M som är på dagis med sin dotter.
Jag är lite ledsen över att bli berövad på mina top-model mornar, but what to do.
Det va filmkväll här igår, med typ hela min klass, men det var någon norsk splatterfilm..nada for me.

Nu ska jag plugga "starta eget", sen ska resten av dagen spenderas i studion.
Ha en super fredag och helg!

Kramar


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

åå vilken härlig frukost, lite vardagslyx:)

Hoppas att du haft en bra vecka och ha en underbar helg!

Ta hand om dig!

Kramen

2009-08-28 @ 19:07:16
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback