CASSANDRA

I'm back.

2009-08-23 @ 21:10:51

Igår kväll kom jag upp hit igen,
fast denna gång till studentkorridoren.
Th. va super snäll och hämtade mig vid stationen.
Rummet som jag ska bo i var hur skitigt som helst, vilket resulterade i ca
3 timmar av städande i ensamhet.
Senare kom F, O och C som också ska bo med mig,
det va trevligt med sällskap!

Grinade typ 48ggr och ringde tuss ca 48 ggr underdagen också.
<3

Idag har jag och mormor varit på willys och handlat mat och lite till saker..
det va najs att träffa henne igen!

Nu sitter vi alla i soffan,
Med R och Th. som också har kommit hit.

Imorgon börjar skolan på igen, ska bli kul att sätta igång.
jag har inte ens varit i studion än.
Har packat upp och lagat mat hela dagen känns det som.

Hoppas att det är bra med er.
Jag saknar er redan.
Massa Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Cassie! Vi träffades ju inte på hela sommaren! Illa... Gav ditt nummer till en tjej som börjar på Musikmakarna i år, Hanna heter hon, jag ska hyra hennes lägenhet medan hon är borta. Hoppas du har det fantastiskt!

Puss

2009-08-23 @ 22:31:21

Postat av: Linda

Hoppas att du har det bra och inte saknar allt för mycket sen, är väl jobbigast ibörjan kanske?!

Tur att telefonen finns så man kan få lite tröst ialla fall när det är lite extra tungt..

Ha det jätte bra!

Ta hand om dig!

Kramen

2009-08-24 @ 21:06:31
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback