CASSANDRA

Lördag

2009-08-29 @ 20:59:03

Idag steg jag upp lika tidigt som vanligt. Jag brukar träna på f&s på morgonen, men i en småstad så har dom konstiga öppet tider på helger, så det blev vilodag idag.

Jag gick till studion på morgonen istället (Jobbar med en ny låt jag gjort som heter "Blinded by your love" ) och klockan 12 fikade jag med N. (En kompis som bor här i stan) 
Eftersom det kommer komma fler till korridoren i veckan så passade jag på att använda köket, lyssna på det här!
Jag gjorde 3 olika soppor( en tomatsoppa, en morotssoppa och en spenatsoppa. ) 4 portioner p. soppa.
Galet. Nu har jag mat iaf.
Det är typ vad jag har hunnit med idag tills jag satte mig här i studion igen för ca 2 timmar sen.

Nu kommer snart Tusse logga in på Skype för att vi ska skype-mysa.
<3

Hoppas ni har haft en bra helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

åå vad huslig och duktig du har varit i helgen då!

Du har inget smakprov på någon låt som du gjort?

Din röst är helt underbar ju;)

Ha det jätte bra!

ta hand om dig!

kramen

2009-08-30 @ 19:57:43
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback