CASSANDRA

Onsdag!

2009-08-26 @ 13:24:00

Nu sitter jag i studion och tänkte uppdatera lite.

Idag har vi inga lektioner så jag sitter och jobbar med "Unkisseble Lee",
ska snart gå och äta Lunch på våningen med Th.
Senare idag ska jag ta mig in till stan för att tömma min gamla brevlåda,
om dom nu ringer tillbaka till mig ngn gång!
..Lunch-tid sa dom, klockan är nu 13.18.
I eftermiddag kmr även den sista personen som ska på på våningen,
en tjej i ettan som har en dotter på 5år som också ska bo där!
Skriver mer om hur det går senare, det blir spännande.

Här kmr två bilder, en från förra terminen och en ny som jag tog för fem minuter sen.
Har jag förändrats ngt?

Gammal
   
Ny

Hoppas att allt är bra med er!
MASSA KRAMAR!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback