CASSANDRA

Come away with me..

2009-02-22 @ 15:40:07

lyssnar jag på nu påväg ifrån mitt hemma.
"my heart is where my home is.."
så ere..
men det är ju as bra egentligen, livet leker..
jag menar.. jag har en  underbar familj, pojkvän, underbara vänner och släkt!
och jag är påväg till en utbildning som jag faktiskt kom in på, och jag har praktikplats när jag kommer hem igen till våren.
det är inte ett dugg synd om mig, men det är klart det är jobbigt att lämna dom man älskar....


jag älskar er i stockholm!

jag och min underbara pojke firade ett år i helgen, det var så mysigt.

familjen och tusse, jag älskar er!
words aren't enough!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback