CASSANDRA

Gutenmorgen.

2009-02-07 @ 10:19:57

Shippschopp, I'm almost up!
sitter i sängen, borde diska och städa innan tolv då jag och T. ska fortsätta på vår låt She.

Igår var en väldigt konstig dag. (började med att jag hade haft as wierda drömmar)
Det började med sammarbetet som iof gick bra, men ingen av oss tre hade ngn inspiration,
sen så blev jag as trött och kollade på let's dance med T..
sen spelade vi biljard, och jag satte den vita typ 10ggr på två omgångar, inte okej!

På onsdag måste jag O och F vara klara med vår låt för att F ska på smålandsturné, how cool is that?
Och jag hoppas att jag och J kan bli klara innan fredag, för isf, KOMMER JAG HEMMMMMMMMM!!!
du struntar jag i en föreläsning iof, men å andra sidan handlar det om att prioritera....I miss home.

Ska ni kolla på melodifestivalen ikväll?
Det ska jag.

Massa Kramar


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pernilla

2009-02-07 @ 10:58:41

Postat av: Pernilla

oj, blev en tom kommentar där... om du kommer hem vill jag träffa dig!! saknar dig vännen!

<3

2009-02-07 @ 10:59:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback