CASSANDRA

My home is where my heart is!

2009-02-17 @ 09:14:06

Jag sitter hemma hos tusse, han har dock hunnit vara på jobbet i typ 2 timmar....
Idag ska jag lämna tillbaka F. gitarr, ska bli intressant och se hur det går.
Igår köpte jag ett par skor också. no more shopping for me no more.
men d gör inget, inget jag behöver spec mycket nu heller, och biljetten "hem" är bokad.

Det är svårt det där med vad som är hemma.
Nästan alla mina älsklingar är här hemma.
Och där uppe är alla mina saker....
Men det känns bara som att hemma är mer och mer hemma och att norrland bara är
ett ställe jag är på nu. och det är ju logiskt
Jag citerar det som tusse sa, för det e så're e.

My home is where my heart is, and my heart is not at home.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback