CASSANDRA

Tisdag

2009-05-26 @ 10:46:31

"Ich bin müde und Ich bin krank, wir bist müde und krank"
Är min och Lillasysters lilla visa.

Jag har varit småsjuk i snart en vecka, det suger.
Mitt humör påverkas ganska starkt när jag inte kan vara aktiv..

Tusse är äntligen hemma efter sin ballonghelg, det är bra tycker jag! :)
Han tar studenten snart, ngn som har bra studenttips till världens bästa pojke?

Idag ska jag ta mig själv i kragen och åka in till Söder för att sen gå hem till Tussen, annars händer det inte så mycket.

Min spelning som skulle ha varit igår blev dessvärre inställd p.g.a sjukdom..
inte så party, men jag ska inte klaga, det går fler tåg.

Det va lite uppdatering.
Hoppas att allt är bra med er!







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback