CASSANDRA

2 november

2009-11-02 @ 10:27:26

Godmorgon!

Idag är lovet slut för er som har haft lov,
hoppas det inte känns allt för tungt!
Nu på morgonen har jag vart nere hos min lärare och fått lite hjälp ang.
praktik plats.
Eftersom att jag kört fast helt så tänkte jag att det var det bästa att göra.
Jag fick lite företagsnamn som jag nu ska ringa runt till..
det är lite läskigt tycker jag.
Men, what do you. You gotta do what you've gotta do.
Annars står detta på dagens schema;
- Spela om sången på min låt
- Lägga stämmor
- Göra klart stråkarrangemanget.
- Färga M.s hår
- Träna på F&S
- Ringa lite samtal.
wish me luck!
Ha en bra dag!
Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback