CASSANDRA

HEMMA!

2009-11-10 @ 09:50:23

Yesfox!

Förklaringen till den dåliga uppdateringen, ska försöka göra den kort.
Förra onsdagen:
Det var dagen innan våran redovisning för Air Ch. Jag satt hela dagen och hela natten med att försöka få klar min låt. När klockan var 03.00 hade jag lyckats melodyna sången helt själv.. det tog massa tid!
Jag hade en liten fras kvar då melodyne nollställdes...
Jag som var så trött började grina och ringde efter hjälp men det gick inte att rädda.
Jag gick och la mig men somnade inte och valde att ge det ett försök till..
Lyckades inte helt och gick och la mig klockan 08.00 och sov till 08.45
Torsdag:
Gick upp efter 45 mins sömn och satte mig i lektionssalen där redovisningen skulle vara.
När det blir min tur frågade jag Pia som A&Rn heter om hon ville att jag skulle redovisa låten Live eller om jag skulle spela upp den. Hon sa (tack och lov) att hon jätte gärna ville att jag skulle spela upp den Live, and so I did.
Efteråt fick jag denna feedback;
- Smart drag att spela live!
- Fin röst
- Hon tyckte att jag skrev väldigt bra.
- Hon tyckte att jag skulle edga till mig lite. ;)
När redovsingen var klar gick jag upp i mitt rum/ studio och forsatte med min barnlåt.
Th. la piano och F la gitarr och tro det eller ej men jag blev klar klockan 23.00 och kunde där efter gå och lägga mig.
Fredag:
Steg upp 06.00 fixade i ordning min look.
Klockan 07.30 begav vi oss (klassen) ut till en lågstadieskola och redovisade våra barnlåtar live, inför barnen, vår lärare och Dan Bornmemark (känd barnmusiker).
Sedan samlade vi oss i ett klassrum och spelade upp våra inspelningar.
Sedan åkte vill den en annan skola och hade en föreställning till.
När den här redovisningen var klar åkte jag till mitt rum och började backa och städa.
På kvällen kom ÄLSKLING!
Lördag:
På lördag vid 12.00 kom vi iväg och bilen var PROPPFULL!!
Jag satt med gitarren mellan benen hela vägen.
Bilen började låta konstigt på engång vilket väckte lite oro.
Men Älsko var hur duktig som helst och vi kom hem, med alla grejer och välbehållna. :)
Det är en liten förklaring, jag har haft massor att göra och har varit jätte trött då jag knappt sovit!
Jag försökte mig på en rosett av mitt hår till redovisningen inför barnen.
Hope they liked it!
Nu ska jag snart ner till gymmet med mitt A.
<3
Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback