CASSANDRA

Inte som planerat.

2009-11-04 @ 00:44:59

Har suttit och jobbat på låten sen jag kom hem från träningen.

Vissa grejer har funkat och andra har verkligen inte gått bra.
Jag tror att jag har satt ribban för högt, jag tänker att jag måste prestera bättre än jag kan.
Funderar på att ev. framföra låten live istället.
Jag är bättre live, så är det bara. Då slipper jag de tekniska som gör att jag fokuserar mer på det är på låten.
Det är ju trotts allt låten som är det viktigaste, men jag har lätt att glömma det.
Låten är bra, låten är klart och jag är nöjd med det iallafall!
Svar till Sofia:
Den låten som jag jobbar på nu heter "Sing me back into your heart".
Den handlar om ett förhållande där ena parten har gjort fel och vill försöka igen.
Väldet roligt att du kommenterade och frågade! Fortsätt gärna med det!
Svar till Mami:
Tack! Jag trivs halvbra i den skjortan, men den är snygg!
<3
Nu ska jag gå och lägga mig.
Det är jobbigt att gå och lägga sig när man vet hur mycket som ska göras i morgon!
GOTTA WORK HARDER!
Sov gott Sverige!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback