CASSANDRA

Kväll!

2009-11-02 @ 21:29:11

Hej!

Har inte så mycket att berätta om dagen mer än att jag gjort lite av det som stod på listan imorse..
Fick massa NEJ ifrån praktikplatser, ett kanske och ett som jag ska skicka CV till.
Måste ta mig i kragen och skriva ett sånt.

Gick på ett intensivpass istället för ett medelpass på friskis.
Nu har jag provat det och kommer inte göra om det på ett tag!
Jag trodde jag var redo, men ack så fel man kan ha.
Shit vilken start tjej asså (hon som höll i passet), helt absurt!

Jaja,
Hoppas ni har haft en bra dag och för er som undrar så går det skit dåligt för mig med min låt.
Over and out
/ *

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Håller tummarna för praktikplats. Kämpa på, snart är du hemma!!!!!

Du borde ha skjorta oftare, mycket snyggt och användbart plagg, faktiskt.

/Puss

2009-11-03 @ 09:22:35

Postat av: sofia

vad handlar låten som du ska skriva om?

2009-11-03 @ 21:23:41
URL: http://sofiamazing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback