CASSANDRA

Kväll!

2009-11-03 @ 20:35:00

Idag har jag:

- Spelat om sången
- Lagtstämmor
- Färgat M.s hår
- Tränat
- Ringa en praktikplats (jag ringde men dom svarade inte)
- Min lärare var ej på skolan så jag kunde inte snacka med honom
- Tvättat
- Spelat om lite sång med T.

yeah!

Ikväll måste jag försöka komma überlåångt med låten.
Vill få klart den imorgon förmiddag helst.. men kommer nog inte bli klar förrän imorgon kväll.
Redovisningen är på torsdag.
Blev mer nöjd med sången idag iallafall så det är ju PARTY!

wish me luck!

TTYL!

Peace & <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Milla

Lycka till :) ! kolla gärna in min blogg och kommentera

2009-11-03 @ 20:54:35
URL: http://bubblig.blogg,se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback