CASSANDRA

Torsdag!

2009-11-12 @ 09:06:16

Godmorgon!

Hoppas att allt är bra med er idag!
Idag ska jag;
- Städa
Pappas barndomsvän ska komma hit och hälsa på i helgen och då ska han ta över mitt rum.
Skulle han komma nu skulle han knappt komma in, haha..
Jag måste städa och fixa helt klart från flytten idag!
Jag klippte mig igår, bild kommer senare! :)
I MORGON;
Spelar jag på "Ungdomens hus" i Älvsjö!
Google it och kom!
Ca tid 19.30!
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hej hej vännen:d

Har du flyttat tillbaka till sthlm nu?? Är din utbildning slut nu?

Ha der bra, ta hand om dig! kramen <3

2009-11-13 @ 20:45:28
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback