CASSANDRA

Gutentag!

2009-09-21 @ 11:15:33

Nu har jag atit frukost och varit pa promenad,
ska fortsatta jobba med min barnlat.
Vi har ett barnprojekt som haller pa fram till november, givet av Dan Bornemark.
Han ar son till Gullan Bornemark som gjort bl.a  Sudda, sudda, sudda bort din sura min.
Jag har i princip redan gjort klart laten, sa nu ar det mest kvar att fa till inspelningen och prodden..
inte min starka sida.

Datan ar aterigen installd pa engelska, inbland kan jag fa bort det och ibland, som idag, far jag leva med det helt enkelt.
Ikvall ska jag aven ivag pa mitt andra spinningpass, Gunsan, here I come!
Haha.

Hoppas att allt ar bra med er!
kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback