CASSANDRA

holo!

2009-09-07 @ 18:13:57

Idag började jag klockan 9, vi fick vårat 5dagars projekt.
(På fem dagar ska en etta och en tvåa göra en låt tillsammans)
Det här året är det en melodifestival låt som absolut inte får vara en "schlager låt"
Förvirrande?

Jag jobbar med en kille som är producent,
det började mkt bra idag tycker jag så får hoppas att det håller i sig
och att vi blir klara i tid.
"French kiss"
det låter väl som en intressant titel?

Pussochkram på er där hemma!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag måste berätta en liten story som inte alls har med ditt inlägg att göra men du kommer garva, tro mig.

- Min svenska lärare berättade om en händelse som hade hänt i helgen, hon själv var inte inblandad i tragedi men hennes arbetskolega var.

Det var en utväcklingsstöd man som heter Gunnar, som bor ensam i en lägenhet. Folk tittar till honom då och då för han är tillräckligt frisk för att bo hemma.

Men i helgen ringde han till en som brukar åka och titta till honom och säger: Det är ett trott här, ett troll! Då personen i andra änden av luren säger: Nej nej Gunnar, det finns inga troll. Efter det samtalet så tar det knappt en timme innan Gunnar ringer igen, " Jag låste in trollet inne på Toan". Det lät mäerkligt och bestämde sig därför att åka dit och kolla. Hon öppnade dörren och Gunnar stog jämte henne.

Under handfatet sitter en skrämd, vad tror du? En dvärg!

Dvärgen hade gått runt i höghuset som Gunnar bor ii för att sälja Kokosbollar, men Gunnar blev så rädd att han trodde att det var ett troll och låste därför in honom på toan.



Haha, visst garvar du? <3.

2009-09-08 @ 22:30:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback