CASSANDRA

I'm a lucky bastard

2009-09-06 @ 17:18:23

..som just nu sitter och gråter.

Linus har varit här sedan i torsdags,
vi har haft det guld.
Redan igår kväll började jag grina lite smått för att jag insåg att han snart skulle åka.
Idag har jag också bölat på rätt friskt.
Jag är så kär och lycklig med honom, därför gråter jag.
Hur underbart är inte det?

Ska ta mig själv samman och försöka få lite gjort.

Hoppas er helg har varit lika full av kärlek.
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hej, åå vilken underbar helg du verkar ha haft.. och jag förstår tårarna, klart det blir tårar när man ska säga hej då till någon man älskar.. <3



Hoppas att du har det jätte bra trots tårar..

ta hand om dig!

kramar

2009-09-06 @ 21:51:51
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback