CASSANDRA

Ledsen för dålig uppdatering!

2009-09-15 @ 10:32:57

Schingen!
har inte skrivit så mkt på senaste tiden.

soo whats new.

- warner/chappels var uppe i fredags och lyssnade på våra melodifestival bidrag,
det va roligt.
- jag har fått och delvist läst ett kontrakt som är spännande.
- spenderade söndagen hos mormor
- har haft filmkväll och sätt "Män som hatar kvinnor" och "Zoolander"
- tränat och promenerat

idag ska jag
- ha lektion
- ev. träna med M.
- skriva lite hits. hehe


JUSTE:
Min älskling har köpt bil!
och jag är så glad för hans skull!


Ledsen för ett så oinspirerande inlägg.

Ta hand om er.
kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback