CASSANDRA

Thursday, 13hours until dedline.

2009-09-10 @ 23:07:53

Jag ær trøtt! Haha, anvænder M's data och hon har bott i Norge, dærfør ær hennes tangetbort lite annorlunda.

Idag har jag och A jobbat med vår låt till redovisningen imorgon.
Jag har sjungit från klockan 13.00-21.30 och stackars A ska jobba hela natten.
han har verkligen lært mig sjukt mycket på så få dagar, as kul!
Jag får dock prestations ångest nu på kvællen før att det tagit så lång tid med sången.
Jag borde verkligen sluta sjunga på låtar som jag gør i projekt då det inte gæller mina egna artistgrejer.
Man kan inte behærska alla genrer, men det ær som att jag drivs att bli bættre, och det ær ju positivt iaf.
Sheit vad trøtt jag hær, hoppas det hær ær lite sammanhængande iaf.
Wish us luck tomorrow! (Redovisningen ær 10.00)

Puss och kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback