CASSANDRA

Yo!

2009-09-23 @ 10:57:34

Det blev rätt sent igår, jag F och R satt uppe och snacka och körde lite "lärakännavarandra- frågor"
till klockan 03.00.
Imorse gick jag upp 07.40 för att gå den "lilla" biten till willys. (Kom hem för inte så länge sen)
Jag ska upp och hälsa på mormor idag, tänkte laga mat åt dom.
det blir halloumi och bulgursallad.
Dom sa att de aldrig hade ätit halloumi så jag tycker att det är påtiden.

Ha en bra dag!
Pok

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hej hej!

åå haloumi är ju så gott:)



Hur går det med ´pluggandet?? :)

Ha det jätte bra!

Ta hand om dig! Kramen

2009-09-27 @ 09:28:50
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback