CASSANDRA

Måndag kväll

2010-04-19 @ 22:32:38

Nu sitter jag och kollar på DIF-HV71 och försöker se min älskling på tv.

Han är där och kollar irl. :) Spännade är det!
Jag lyckades sitta en timme med mitt examensarbete nu på kvällen, alltid något.
Jag lagade middag till <3 och mig då han jobbade över. Det vart en massa olika grejer.
- Vitkål, morötter och äppelsallad
- Avocado
- Bulgur
- Bröd med skinka, tomater och halloumi på som jag hade i ugnen.
Det var gott men annorlunda. haha :)
Imorgon ska jag på F&S sen ska jag fixa med all sång jag kämpar med.
Är inte riktigt nöjd men tror inte jag kommer bli det även fast jag spelar om det heller.
Hmm..
Hoppas ni får en bra natt.
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback