CASSANDRA

Måndag!

2010-04-12 @ 12:33:22

Hej på er!

Idag skiner solen igen och jag och J. har suttit i solen och druckit kaffe.
Nu har jag spelat in lite sång på min låt, ska käka lunch och lyssna och se om det är något att ha.
Tänker lägga mest fokus på inspelningen idag tror jag, känner mig rätt pepp.
Text och sång kan jag ju göra på kvällarna hemma hos mormor också.
Annars händer det inte så mkt mer idag, ska hjälpa mormor tillbaka med bildäcken och det är kind of it.
På torsdag ska J. eventuellt fota mig till bilder till min hemsida, det blir awesome.
Ni (om det nu är några som läser här) får gärna komma med tips om eventuella bilder.
Juste, har funderat på att klippa av mig mitt hår.
Om ni såg på talang i fredags så vet ni att en tjej och hennes brorsa upprädde.
Den frillan som hon hade diggar jag men frågan är om jag vågar och om jag skulle ångra mig..
tåls att tänkas på.
Hoppas solen skiner hos er,
Puss på min familj och min Älskling. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonthe

tjenare! fan va kul att du går musikmakarna programmet eller vad man ska säga. Ska själv söka dit nu, verkar så jävla kul å intressant utbildning! kan du berätta lite om utbildningen, hur det är i studion, vilket program ni använder å så?

2010-04-12 @ 15:47:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback