CASSANDRA

Vinst till djurgården.

2010-04-21 @ 22:59:29

Jag hejjar egentligen på bajen (pappa hejjar på bajen) men min älskling är djurgårdare, så det blir väldigt mkt hockey nu. Det är kul men jag känner mig lite kluven nu när jag smyg-börjat-hejja-på-dif.

Hehe...
Idag skulle jag ju ha jobbat med B. men han kunde inte så vi fick skjuta på det tills fredag.
Så idag har jag gjort massa bra? saker, inget av det jag "borde göra" men lite annat duktigt;
- Dammat och dammsugit
- Städat badrummet
- Putsat och tvättat mina vinterskor
- Rensat och vädrat hela min garderob
- Sytt ett nytt innerfoder på en väska jag älskar.
- Packat massa saker, då jag kommer bo hos mig pojkvän i några dagar.
Det finns två saker i min vardag som förkortar min stubin med flera meter, jag blir arg och svettig när jag:
- Dammsuger, jag blir oftast sjukt arg av ljudet, trasslet, you name it!
- Bestämma vad jag ska ha på mig, låter sjukt löjligt men detta får mig oftast in a very looow moood!
Så idag när jag skulle bestämma vad jag skulle ha på mig på
- en studentskiva
- en 20års fest
- en flytt outfit
- en vardagsoutfit
på samma gång var rätt jobbigt, men värt. men jobbigt..
Men det blev bra tillslut!
Juste; bytte min töjningar idag till ett par jag använde för flera år sen.
What do you think about them? Dålig bild, men det är en stjärna i mitten.
Usch va löjlig jag är som blandar svenska och engelska, ni får ursäkta.
Min älskling är sjuk, vilket är super tråkigt för honom nu när han / vi har så mycket planerat i helgen.
Hoppas att han mår bättre imorgon!
Jag ska snart gå och lägga mig bredvid honom, men först ska jag passa på att skriva lite mer på mitt examensarbete.
PUSS på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback