CASSANDRA

Måndag!

2010-06-07 @ 18:48:57

Hej!

Min helg har varit toppen!
I lördags hade vi MÖHIPPA för min kusin som gifter sin i juli. Det var jätte roligt!
Hon fick måla på en naken man i rådsparken (don't ask, haha) och spela in carolas Åh, Mickey (hennes blivande man heter Micke!) med mera. Mycket lyckat!
Senare skulle gänget vidare till "Golden Hits" men där kommer ju inte jag och syrran in så jag åkte hem till älsk.
På söndag morgon gick jag och älsk ut och sprang. På eftermiddagen och kvällen var vi hemma hos Älsks mamma och fixade lite och fick jätte god middag.
Super mysigt!
Idag har jag jobbat några timmar på förskolan! :) Jätter oligt att få träffa alla igen!
Ska jobba där ca två dagar i veckan nu i juni och det känns jätte bra!
Dagens musiktips;
www.myspace.com/andreasmoe
Hoppas ni får en kalas kväll!
Puss och Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hej hej:D

Vilken fsk jobbar du på??

Hoppas du har haft en skön och trevlig midsommar! Kramar<3

2010-06-26 @ 20:04:31
URL: http://lindalewander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback