CASSANDRA

Musik <3

2010-06-04 @ 08:19:46

God morgon!

Jag, mamma och syrran satt uppe halva natten och kollade på en film på tvåan.
Det var bra men jag är inte van att vara upp så länge. hahahahaa.
Nu är jag trött men måste verkligen få en musikgrej klar idag så det är bara att kötta.
Tänkte att jag skulle börja med en ny grej,
i varje inlägg ska det nu alltid finnas med ett musiktips från lilla mig.
Jag börjar med Solid Sound. Under min utbildning har jag lärt känna T. Han är en mycket duktig sångare som sjungit in endel av mina låtar jag skrivit. Solid Sound är bandet han sjunger i och dom är grymma! Dom har spelat ihop mindre än ett halvår!
Check it out!
www.myspace.com/solidsoundswe
Hoppas ni får en underbar dag,
det tänker jag! :)
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback