CASSANDRA

Jag älskar Stockholm!

2010-05-31 @ 08:28:46

Nu är jag hemma, flyttat hem igen, äntligen, Stockholm! <3

Två år på musikmakarna är nu slut och jag är så lycklig att få komma hem igen!
Min älskade pojkvän mötte upp mig när jag kom med bussen och sen åkte vi hem till mig.
När vi kliver av tåget står min familj och vinkar till mig och på mitt rum väntar en examenspresent, blommor och kvällsmat. <3 Jag älskar er så mycket och är så glad att vara tillbaka!
Jag måste dock erkänna att jag grinade som ett litet barn på busshållplatsen i Örnsköldvik, och det var inte första gången men förhoppningsvis den sista. Jag ogillar att min mormor är kvar där uppe och att jag inte kommer kunna umgås med henne lika mycket. Jag älskar henne och är så tacksam för allt hon gjort för mig de här två åren.
Men nu ser jag fram emot sommaren, trotts att jag är arbetslös och inte har någon skola att gå till i höst.
Tågluff väntar och massor med tid till mina älskade och musiken.
Vet inte hur mycket mer jag kommer blogga, det återstår att se.
Skaffade bloggen när jag flyttade upp för att kunna uppdatera mina <3 här hemma.
Funderar på att börja blogga mer om musiken så ni kan följa min väg till toppen.
Låter det spännande?
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnéa Robertsdotter

Det låter jättespännande :) Välkommen hem till Stockholm igen!

2010-05-31 @ 14:10:07
URL: http://starlightergirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback